Vienija jėgas: bendrovės „Autostatyba“ ir „Patalpų apdaila“ nuo šiol tampa „ProHaus“

Daug metų statybų sektoriuje Lietuvoje dirbančios bendrovės apjungia pajėgumus ir veiklas. Iki šiol atskirose srityse dirbusios, bet bendradarbiavusios bendrovės, nuo šiol vadinsis „ProHaus“. Pastaroji bendrovė teiks tiek individualių pastatų, tiek komercinių pastatų statybos ir vidaus interjero įrengimo darbus.

Pasak vieno bendrovės „ProHaus“ strategų Gražvydo Visocko, sprendimą padiktavo rinkos tendencijos – klientai, kurie nori statytis būstą, pageidauja ir visų kitų paslaugų, o įgyvendinti užsakovų investiciniai projektai reikalauja testinumo.

„Konsultavimas dėl reikalingų dokumentų, dėl besikeičiančių įstatymų, projektavimas, statyba, apdaila ir interjero įrengimas – šiandien klientas nori sumokėti pinigus ir iškart įsikelti į gyvenamą butą ar namą. Tas pats ir su komercinėmis patalpomis – pamatėme, kad pastačius objektą, klientai dažnai klausia, gal žinome patikimus apdailos darbų ekspertus“, –  sako G. Visockas.

Jis pabrėžia, kad tokios kompleksinės paslaugos bendrovei suteiks pranašumą – klientui nebereikės samdytis keliolikos skirtingų meistrų, kurių dalis vėliau, išlindus brokui, dings kaip į vandenį.

„Vadovaujamės principu, kad klientui galime įgyvendinti projektą nuo A iki Z. Nuo šiol siūlome itin platų paslaugų spektrą, viską darome skaidriai, naudojame tik kokybiškiausias medžiagas ir kiekvienas klientas mums yra svarbiausias klientas. Pasitaikius brokui, jį nedelsiant ištaisome – klientui mūsų ieškoti kelis kartus neprireikia“, – pabrėžia G. Visockas.

Eksperto teigimu, apie kokybę byloja kas metus augantis verslas bei nuolat sugrįžtantys klientai. Dabartinės bendrovės „ProHaus“ darbų portfelyje – ne vienas unikalus projektas. Bene žymiausi – Kaune, Žaliakalnyje, statomi „Gričiupio parko namai“, rekonstruotas išskirtinis tarpukario paveldo objektas „Ministro namas“, Art Deco stiliaus įkvėptas butas ir daugelis kitų.